Zot project

Ik kom er weer niet toe om dagelijks te schrijven. Wekelijks zal ook moeilijk worden. Daarom ga ik proberen mee te doen met een projectje. Lilith (aka Kelly) heeft een geweldige blog! En ze heeft een blogboek geschreven! Ik moet het nog wel bestellen om te lezen… Maar later meer daarover.

Wat ik al wel weet, is dat er in het boek 120 bloglijstjes staan. Nu zijn er nog een heleboel andere bloggers die al die bloglijstjes gaan afwerken. Ik heb de eerste post gezien en ga er ook over bloggen.

Morgen. Als ik minder moe ben.

Ik ga ook proberen vanavond het boek te bestellen. Ofwel ga ik vrijdag naar onze stad en ga ik daar eens in de boekenwinkel kijken.

Liefs,

Me, Myself and We.

5 gedachtes over “Zot project

  1. misssexandthecity zegt:

    Ik heb het boek en ook gelezen over het project, mss dat ik me inschrijf en 1 artikel per week laat online komen, momenteel gaat het schrijven goed, maar er zijn ook andere periodes,…..:-)

    Like

Plaats een reactie