Dagplanning van deze vrijdag

Zoon is naar de crèche. Wasmachine draait. Nog een goed uurtje heeft het nodig.

De tijd tussen het afzetten van de zoon en nu heb ik ontbeten, blogjes gelezen, hier en daar geliket of commentaar gegeven. Nu schrijf ik er gauw zelf een, want er moet nog veel gebeuren!

Op het resterend uurtje van de wasmachine, zou ik de witte was moeten strijken en het afwasmachine leegmaken en terug vullen.

Daarna spring ik gauw onder de douche om fris gewassen aan mijn taak van didactiek verder te werken die blijkbaar vandaag ingeleverd moest worden.

Als die taak klaar is, zal het tijd zijn voor mijn bezoekje aan de kinesist.

Een klein uurtje later ben ik terug thuis en moet ik mijn taak van Nederlands maken.

Normaal zou het tegen dan een uur of vier moeten zijn. Tijd om de zoon te gaan halen. Wachten op de papa om om zes uur naar de opening van de kerstmarkt in onze stad te gaan. Hopelijk wordt het een gezellige afsluiter van deze drukke dag, want druk wordt het zeker. Dat noemen ze dan een dag verlof…

Liefs,

Me, Myself and We

20 gedachtes over “Dagplanning van deze vrijdag

    • memyselfandwe zegt:

      Absoluut geen relax weekend voor de boeg. Morgenvroeg beginnen aan het vloerverwarming op zolder. Morgenmiddag naar de zee omdat Sinterklaas daar geweest is voor onze zoon. Zondagochtend pannenkoeken en wafels bakken, zondagnamiddag komen onze petekindjes omdat de Sint hier ook vanalles heeft achtergelaten… Het wordt druk!

      Like

Plaats een reactie