As we speak ~ 3

Je zou nu toch denken dat als een mens alle dagen thuis zit, dat die alle tijd van de wereld heeft om te bloggen? Niets is minder waar! Man man man. Ik weet soms zelf niet waar beginnen, want het is al midden december en de examens komen er stilaan aan.

School – stage

Mijn stage is achter de rug. Ik mocht het hebben over “de smaak” en ik werd uitgedaagd om er mijn eigen draai aan te geven. Ik heb dat dan ook gedaan. Ik moet zeggen: ik was wel tevreden met mijn lessen, maar het is nog maar eens gebleken dat wiskunde niet echt mijn ding is. Maar al doende leert men en ik heb zoveel geleerd tijdens deze stage! Ongelooflijk! De volgende keer zal ik het wel beter doen, hoor.

School – taken

Doordat ik zoveel tijd gestoken heb in mijn stage en de voorbereidingen, ben ik niet aan mijn taken gekomen. En dat wreekt zich nu een beetje. Ik ben momenteel druk bezig om alle taken nog af te werken, of beter gezegd – aan te vangen. Maar het is dan ook zo veel! Een lijst van de opdrachten ga ik je niet geven, maar neem het maar van me aan dat het veel is.

School – studeren

Daar ben ik dus gewoonweg nog niet aan begonnen. Ik hoop daar bij aanvang van de kerstvakantie me te kunnen beginnen en alle taken af te hebben. Momenteel ziet mijn ‘planning’ er als volgt uit. Op de dag zelf maak ik een inventaris van wat ik moet doen in de hoop het één en ander te kunnen afvinken. Dit overzicht wordt gemaakt op een deskplanner van de Hema. Ik vind dit wel iets nuttig. (Ik gebruik er ook zo één voor ons weekmenu. 🙂 )

img_1841

img_1842

Trouw

Op 14 december ga ik voor de 1e pass van mijn trouwjurk. Ik ga dan ook foto’s nemen die niemand mag zien, behalve de kapster/schminkster want die komt de zaterdag erop langs voor een proefkapsel en make-up. Ik ben eens benieuwd of Het Ventje mij dan wel mooi zal vinden… Voor de rest ligt het vervoer vast, zijn de getuigen gevraagd, ligt de feestzaal nog altijd vast, de fotograaf ook… En onze huwelijksreis! Momenteel ben ik ook bezig om Save the Date kaartjes te proberen maken, maar het is nog niet zo simpel. Ik wil zelf iets maken in de kleuren marineblauw en geel. Maar op de gebruikelijke website vind ik dat nu precies niet…

Kids

Die groeien als kool. Allebei. Mauro draagt sinds het begin van dit schooljaar kledingmaat 110, maar we moeten nu al 116 beginnen inslaan omdat alles te klein wordt. Ook kostelijk hoor! Soit. Ze zijn allebei wel lief, maar kunnen elkaar ook ‘den duvel’ aandoen ze. Ach ja… Dat hoort erbij zeker?

Hoe gaat het met jou? Wat wil jij nog graag weten over mij of over bepaalde zaken?

Liefs,
Me, Myself and We.

 

3 gedachtes over “As we speak ~ 3

  1. A_nnick. zegt:

    Hoe herkenbaar, Sarah. Ook ik kreeg vorig jaar mijn ontslag en heb me dan maar helemaal op mijn laatste jaar gezinswetenschappen en stage gesmeten, waardoor ik bijna niet aan bloggen toe kwam. Momenteel ben ik één maand bezig als dienstverantwoordelijke voor onthaalouders en vind ik – alweer – bijna geen tijd om te bloggen.
    Wat ik van jou nog wil weten? Welke kleur heeft jouw trouwjurk? 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

