Dagje Planckendael

Gisteren zijn we een dagje naar Planckendael geweest met een vriendin en haar dochtertje. Het Ventje was niet mee. Die moest werken. Daarom heb ik er eens van geprofiteerd om alleen met mijn twee jongens een stapje in de wereld te zetten.
Het was een fijne dag; ondanks het mindere weer. Maar dat is misschien beter om het bezoekersaantal te verminderen. We lieten ons niet tegenhouden door een paar druppeltjes en miezerregen. Beter ook dan wanneer het moordend warm geweest zou zijn…

Omdat beelden ook weer zoveel meer zeggen dan woorden, volgen hier een paar fotootjes. Geniet ervan.

Ons lachebekje en zijn grote broer die grote dorst had.

Ons lachebekje en zijn grote broer die grote dorst had.

Onze prins en Tessje.

Onze prins en Tessje.

De olifanten en uiteraard de newborn Qiyo.

De olifanten en uiteraard de newborn Qiyo.

Onze prins, Tessje en haar mama.

Onze prins, Tessje en haar mama.

Smikkel-smakkel-knuisje ... Wie knabbelt aan mijn ... Grasje ?

Smikkel-smakkel-knuisje … Wie knabbelt aan mijn … Grasje ?

Gebiologeerd aan het kijken naar de dieren.

Gebiologeerd aan het kijken naar de dieren.

Tessje.

Tessje.

Ik met mijn prinsjes. Eentje komt net piepen zie.

Ik met mijn prinsjes. Eentje komt net piepen zie.

Tessje met haar mama.

Tessje met haar mama.

Onze prins gebiologeerd aan het kijken naar de kleine goudvisjes.

Onze prins gebiologeerd aan het kijken naar de kleine goudvisjes.

De twee deugenieten aan de apen.

De twee deugenieten aan de apen.

De aapjes.

De aapjes.

Papegaaien, die wilde Mauro zeker gezien hebben.

Papegaaien, die wilde Mauro zeker gezien hebben.

Ons lachebekje.

Ons lachebekje.

Eventjes spelen.

Eventjes spelen.

Ooooh!  Een giraf!!!

Ooooh! Een giraf!!!

Toch speciaal, he.

Toch speciaal, he.

Bij de pinguΓ―ns.

Bij de pinguΓ―ns.

Ze liepen zelfs tussen het volk!

Ze liepen zelfs tussen het volk!

Nog eventjes spelen.

Nog eventjes spelen.

Onze oudste lachebekje.

Onze oudste lachebekje.

Op de grote schuifaf!

Op de grote schuifaf!

Njah ...

Njah …

Tessje met haar mama.

Tessje met haar mama.

Onze prins op een speciale stoel.

Onze prins op een speciale stoel.

Hihi ...

Hihi …

Een beetje dollen en spelen. Die gaan goed slapen vannacht!

Een beetje dollen en spelen. Die gaan goed slapen vannacht!

Twee zottekes.

Twee zottekes.

twee zottekes.

twee zottekes.

Twee zottekes.

Twee zottekes.

Mauro en mama.

Mauro en mama.

Daaaaaag.

Daaaaaag.

Na Planckendael, zijn we naar mijn ouders gegaan om de verjaardag van mijn papa te vieren. jammer genoeg heb ik daar geen foto’s getrokken. Ik denk dat ik te moe was…

Voor de rest was het een fijne dag! Behalve dan dat ik ondergek*kt werd bij de pinguΓ―ns door van die vunzige vogels die daar rondvliegen (meeuwen ofzo?). Ik denk trouwens dat die ook diarree had… Brrrr. Jas moet nog rap gewassen worden.

Liefs,
Me, Myself and We.

6 gedachtes over “Dagje Planckendael

Geef een reactie

