Weekendje Ardennen

Niet afgelopen weekend, maar het weekend daarvoor, zijn wij naar onze buren in de Ardennen geweest. Neen, wij hebben daar geen huisje, maar onze buren uit Aalst wel. En zij hebben ons uitgenodigd. Ik moet zeggen: het was fijn! Zeer fijn! Rustige omgeving, fijne mensen, levensgenieters ook. Helemaal onze stijl. We hebben ervan genoten! Hieronder een paar fotootjes.

Met zijn beentje uit zijn wieg. Wat wordt hij toch groot!

Met zijn beentje uit zijn wieg. Wat wordt hij toch groot!

Papa en Mauro een beetje aan het rusten

Papa en Mauro een beetje aan het rusten

De drie deugenieten in het zwembadje.

De drie deugenieten in het zwembadje.

Mauro op de schommel.

Mauro op de schommel.

De drie deugenieten bij de tractor.

De drie deugenieten bij de tractor.

De drie deugenieten op een bankje aan de vijver.

De drie deugenieten op een bankje aan de vijver.

Het huisje waar we ons weekendje hebben doorgebracht.

Het huisje waar we ons weekendje hebben doorgebracht.

Mauro en papa.

Mauro en papa.

Ilian en mama. Eerste keer gebruik maken van een draagzak.

Ilian en mama. Eerste keer gebruik maken van een draagzak.

Mijn drie mannen.

Mijn drie mannen.

Onze buren.

Onze buren.

Mijn drie mannen.

Mijn drie mannen.

De drie deugenieten op een ander bankje aan de vijver.

De drie deugenieten op een ander bankje aan de vijver.

Mauro en mama.

Mauro en mama.

Liefs,
Me, Myself and We.

6 gedachtes over “Weekendje Ardennen

Geef een reactie

